BACKGROUND
-HATRAH CANOPY-
sebarang pertanyaan sila hubungi saya
tel: 019-225 4523@012-6445115@013-6449146
email: khaidir.sharifutdin@gmail.com.my ataupon boleh YM saya di e-mail: khaidir.sharifutdin@yahoo.com selain itu, anda boleh melihat full profile saya di facebook, search email saya: puteri_faniss@yahoo.com kami beroperasi di 
alamat: 1096, lorong 8, kg merbau sempak, 47000, sungai buloh, selangor

menarik

untuk kalian

salam dan salam sejahtera,syarikat kami telah ditubuh kan dari tahun 1997 dan mula mengorak langkah sedikit demi sedikt dengan bermodalkan khemah "A" biru puith 20" x 17" sehinggalah sekarang kami sudah punya lebih dari mencukupi untuk sesebuah majlis atau event, khemah arabik atau jenis pyramid kami  juga ada meyediakan
just call and do appointment, duit jangan risau, harga boleh dirunding. kami sedia membantu.. nak buat special order mcm tema yang pelik2 dan orang lain tek pernah buat pon takpe,as long dia balikkan modal kepada saya.
tempat jgn risau, mana-mana sahaja kami akan hantar untuk penuhi impian dan harapan anda.
-customer always right-

Thursday, November 12, 2009

scalop purple



HATRAH CANOPY – scalop purple untuk khemah 20x20 piramid, diselangkan dengan warna putih pada scallop purple. Berkerusi biru disusun dengan meja panjang 3’ X 6’ beralas purle juga

No comments: